Outlast Wiki
Advertisement

KENDİSİ[]

Walrider
[Source]

    Anasının Şirketine ve Hastalara düşmandır kısa bir süreliğine Miles Upshur'ada düşmandır ancak bir süre sonra kendisini siker. Ali Peder, Tarkan Tevetoğlu na saldırmaz son bölümde onun içine girer ve Tarkan ı kontrol eder Whistleblower'de ise son bölümde Ali Peder, Tarkan ın içine girip organlarını parçalar ve Hadise'in arabasına bindiğinde ise kamera ile onu merdivenden üzerine gelirken görür ve hemen arabayı geriye sürer ve kaçar(VE ANA SİLAH TAŞAKLARIDIR ).

    OUTLAST[]

    Wallrider ilk oyunda bahsedildiğine göre, ayıboğan, götekoyan vb. gibi anlamlara gelmektedir. Oyunda bazı denek hastaların bağlanmasıyla oluşmuştur. Walrider kendinden önceki kullanıcısında uygun beden bulamamış yalnızca yine akıl hastası olan William Hope adındaki bir hastanın terapisinde olmuştur.İlk oyunda ilk kez kanalizasyona inişimizde karşılaşılmıştır.

    WHISTLEBLOWER (DLC)[]

    İlk oyuna DLC olarak gelen ve önceki oyuna göre daha fazla hareketlilik içeren Whistleblower'da Bülent Ersoy un nasıl oluştuğunu anlıyoruz.Oyunda kendimiz Tarihi Ankara Kerhanesinde çalışan bir yazılım mühendisi olduğumuz için bu projenin çok kötü olduğunu ilk oyundaki gazeteci karakterimize mail yoluyla yolluyoruz.

    Advertisement